van las Terraszas naar Larga - Reisverslag uit Playa Larga, Cuba van aahwb - WaarBenJij.nu van las Terraszas naar Larga - Reisverslag uit Playa Larga, Cuba van aahwb - WaarBenJij.nu

van las Terraszas naar Larga

Blijf op de hoogte en volg aahwb

13 Augustus 2017 | Cuba, Playa Larga

Zaterdag 12
Gek idee dat hidde onderweg is! Zijn we weer compleet.
Anne start de dag met een bad met fenomenaal uitzicht. Dit hotel is mooi ontworpen en bijzonder gelegen. Zoek maar op Google: hotel moka , las Terrazas.
Vandaag beste ontbijt so far in dit land.
We checken uit, pakken nog paar wifi kaarten mee, je weet maar nooit waar we terecht komen.
Vandaag vooral snelweg, ook die gaat wel eens dwars door een stad. Na uur of drie arriveren we in Playa Larga.
Leuke casa aan het water .
We gaan de boel verkennen, op 1 Minuut lopen is er een strandje met leuke eettentjes. Hier trouwens niet mooi helder water, leuke mix hier van wat toeristen en Cubanen.
We rijden ook nog met de auto naar het andere deel van dit dorp . Andere kant van de baai. Daar is het heel erg druk , mooie blauwe zee. Duidelijk een dag attractie , er staan tientallen bussen en ander soort vervoersmiddelen en omdat het tegen vijf is staan er veel op punt van vertrek. We lopen hier ook nog langs de foodmarket en vallen als 1 van de weinige toeristen behoorlijk op.
Terug naar onze kant van het dorp, even wifi op het pleintje en houden passerende auto s in de gaten . Ja hoor, daar is Hidde. Die heeft een goede reis gehad en sluit zich bij ons aan. We zijn weer compleet .
Terug naar de casa. Hidde slaapt bij ons op de kamer.. de twee persoons bedden zijn hier beetje smal om twee lange broers in kwijt t kunnen ..
S avonds gaan we terug naar het strandje en eten daar gezellig met zee op de achtergrond. Vakantie !

• 13 Augustus 2017 - 22:08

Otto:

Fijne vakantie Hidde!

• 13 Augustus 2017 - 23:11

Geert De Jong:

Alles gelezen Fijn dat Hidde jullie langs zagen komen !

• 13 Augustus 2017 - 23:44

Fokke:

Geweldig dat jullie ons zo op de hoogte houden. Leuk, ook!