van Havana naar vinales - Reisverslag uit María la Gorda, Cuba van aahwb - WaarBenJij.nu van Havana naar vinales - Reisverslag uit María la Gorda, Cuba van aahwb - WaarBenJij.nu

van Havana naar vinales

Blijf op de hoogte en volg aahwb

09 Augustus 2017 | Cuba, María la Gorda

Zondag 6 aug.
Van Havana naar Vinales ...
Rond acht uur ontbijt en de heeft des huizes heeft mooie oude taxi voor ons geregeld die ons naar het auto verhuur Bedrijf brengt. We hebben geluk , er is een auto beschikbaar, want ondanks de reservering, Je weet maar nooit of we dan op het afgesproken moment ook daadwerkelijk ook
1 beschikbaar is. Na lang wachten en alle benodigde formulieren.. de auto. Alle Schade na gekeken, vuiligheid ( hondenharen!) van de vorige gebruikers er nog even uit laten halen en op pad richting volgende bestemming: Vinales. Een cowboydorp, Veel toerisme. Bijna alle Huizen aan de hoofdwegen zijn casa s of restaurants . Met als onderweg (ook op de snelweg) is het hier op de weg een combinatie van oude autos , nieuwe autos, fietsen, brommers etc en paard en wagen! Hier in het dorp veel stoere mannen/Jongens op paard.
Super hartelijk ontvangen door de casa eigenares en haar hulp Frank! Zo kan het dus ook. Ons beeld wat betreft de hartelijkheis meteen kunnen bijstellen. T is hier top. Op loopafstand van het dorp, dat is ook fijn. We eten op de binnen plaats van een leuk restaurantje ..

• 09 Augustus 2017 - 19:00

Otto:

Hoe zijn de wegen? Veel gaten erin? Zijn er regelmatig benzinestations te vinden? Wat is T?