nog niet terug - Reisverslag uit Ban Ko Fan, Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu nog niet terug - Reisverslag uit Ban Ko Fan, Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu

nog niet terug

Blijf op de hoogte en volg aahwb

04 Augustus 2013 | Thailand, Ban Ko Fan

4 augustus alweer. Volgens onze reisplanning zijn we nu in Hilversum .. Niets is minder waar, we zitten nog op koh samui. Gisterochtend losgekoppeld van het infuus en vrijgelaten uit het ziekenhuis en door Anne opgehaalden de scooter. Zak medicijnen mee waarvan de belangrijkste de rest van de antibiotica kuur is. Moet nog rustig aan doen, maar mijn conditie geeft dat vanzelf wel aan...voel me goed maar wel dat ik ziek geweest ben.
Rest van de dag lekker hangen op ligbed onder de bomen en in de middag even op bed gelegen.
S avonds gaan we weer sinds meer dan een week met zijn vijven uit eten.
Leuke pizzeria die de mannen al eerder hebben ontdekt. Italiaanse eigenaar, echte houtoven, heerlijke pizza. De laatste avond voor ik zoek werd heb ik nog een heerlijke groene curry gehad... Maar ik durf het nu niet aan.
En of het nou gister was of eergisteren, Bouke en Anne zijn samen nog op pas geweest op zoek naar een waterval en de gemummificeerde monnik! Onderweg kwamen ze spontaan terecht in een olifanten trainingsdorp. En omdat het t einde van de dag dag was , was t er lekker rustig. Bouke klom via de poot omhoog te nek in en de olifant ging ook nog op z'n achterpoten staan.
Een waterval is gevonden en de monnik ook. Deze laatste zal ook niet meer weggaan want die zit al ruim 40 jaar zoals ie zit. Dat was zijn laatste wens om te mummificeren. Hij is gaan zitten mediteren en is gestopt met eten en drinken en uiteindelijk overleden en in die positie gemummificeerd. Bizar fenomeen. Omdat z'n ogen niet prettig zijn om aan te zien hebben ze m een rayban opgezet.
T is wel even genieten nu in deze reservetijd , t weer is hier nog steeds prima, de laatste dagen wel wat meer regen dan daarvoor, maar niks aan de hand eigenlijk.
Maandag overleggen we weer met de verzekering wanneer we de terugreis gaan plannen. T is meer dan fijn dat ik de tijd krijg om fit te worden want ik zag heel erg op tegen een reis als je halfgaar bent. Dat gaat nu niet gebeuren, de tijd krijg ik en ben ik dankbaar voor. Nog even proberen te genieten dus...

• 04 Augustus 2013 - 11:05

Fijn om te horen dat je weer het ziekenhuis uit bent. Probeer nogeebetje te genieten van de dagen extra vakantie. Als je het langgenoeg weet te rekken...wij vliegen op 15/8 terug, vanaf bangkok
    Groet, martijn

• 04 Augustus 2013 - 11:09

Geert De Jong:

Fijn dat jullie nu weer bijelkaar zijn. Kan Anja misschien weer in conditie kmen voor de thuisreis. Beschouw hwt maar a'ls blessuretrijd;

• 04 Augustus 2013 - 17:57

Otto:

Hey super dat je weer uit het ziekenhuis bent. Gewoon nu even lekker genieten en bijkomen. Laat je maar even verwennen!

liefs en kus,

Otto

• 05 Augustus 2013 - 08:13

Simone:

He anja, wat lees ik nu, ziekenhuis in geweest, dat is balen zeg! Hoop dat je snel opknapt en er dan weer tegenaan kunt. Fijn dat je de tijd krijgt om te herstellen. Veel beterschap. Groetjes namens ons allen, Simone

• 05 Augustus 2013 - 11:43

Alex:

Wat is een goeie verzekering toch belangrijk blijkt maar steeds weer! Rustig aan en een voorspoedige terugreis! X