snorkeltocht - Reisverslag uit Ban Ko Fan, Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu snorkeltocht - Reisverslag uit Ban Ko Fan, Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu

snorkeltocht

Blijf op de hoogte en volg aahwb

02 Augustus 2013 | Thailand, Ban Ko Fan

Snorkel tocht

Wytse en Anja waren ziek en konden niet mee met de snorkel tocht wij ( Anne,Bouke en ik Hidde) besloten wel te gaan.
We werden om 10 uur opgehaald en moesten "20" minuten rijden naar de plaats van bestemming, tijdsbesef hebben ze niet echt hier want het duurde wel iets langer.

Aangekomen klommen we meteen de boot in en gingen met 2 gidsen naar de snorkel plek waar we hebben gesnorkeld en vissen hebben gevoerd.
Daarna gingen we door naar een mooi eilandje met wit strand en een schitterend uitzicht daar hebben we geluncht en even gezeten. Het begon steeds harder te waaien en we zagen in de verte de regen al naar beneden vallen, we besloten terug te gaan voor at we met dat wankelende bootje door de storm moesten, we zijn toen terug gevaren en zijn daarbij net zo nat geworden als het snorkelen want het water van de golven kwam van alle kanten de boot in (:
Veilig terug gekomen zijn we weer terug gegaan naar het ressort, in een busje opgemaakt met tientallen speakers in het plafond.

Een uur nadat we gearriveerd waren begon het heel hard te regenen en hebben we nog ff gezwommen in de regen.

Einde verslag (:

• 02 Augustus 2013 - 08:40

Carla:

Wat een mooi verslag weer Hidde, ben trots op je dat je dit geschreven hebt.