Ayutthaya dag 2 - Reisverslag uit Ban Khlong Takhian, Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu Ayutthaya dag 2 - Reisverslag uit Ban Khlong Takhian, Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu

Ayutthaya dag 2

Blijf op de hoogte en volg aahwb

14 Juli 2013 | Thailand, Ban Khlong Takhian

14 juli... 2 jongens in het zwembad, 1 op bed (Hidde) en nog steeds niet lekker... Vandaag beetje luie dag van maken, we hebben tenslotte vakantie. Hangen de hele dag om en rond het zwembad in onze dagkamer. Personeel bezorgd om Hidde.. Willen wel met hem naar de dokter. Ik twijfel en heb t paar uur aangekeken. Na wat ors, paracetamol en nog wat andere remmers staat Hidde om vier uur ineens bij het zwembad. Nog niet herboren maar wel wat opgeknapt. Hij gaat zelfs nog even het water in.
Ziek zijn en niet lekker is voor hem
natuurlijk balen, maar erger dan dat, na twee dagen en nachten in de ongekookte rijst heeft de ondergedompelde iPhone van Hidde het waarschijnlijk niet overleefd. Hij maakt geen contact. Hopelijk in Nederland een verzekerings dingetje of een bedrijfje dat dit soort dingen kan verhelpen. Hidde moet de rest van de vakantie even door zonder telefoon (vind ie niet leuk).
Om half zeven worden we zo opgehaald om met de tuk tuk om met de nachttrein naar chiang mai te gaan. Vertrek straks 19.45 uur, aankomst 8.15 uur...
Al met al een rustig maar ook turbulent verblijf hier in Ayutthaya...het hotel is trouwens TOP, iudia on the river.. , slechts 8 prachtige, sfeervolle kamers , zwembad met zicht op een tempel.. Aan de rivier... Wat wil je nog meer.. We willen al weer eigenlijk niet weg...

• 21 Juli 2013 - 00:45

Otto:

De heren medici zijn buitengewoon goed in Thailand. Heb er veel vertrouwen in temeer het mij later in Nederland werd bevestigd