van Düsseldorf via Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Ban Wang Yai (2), Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu van Düsseldorf via Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Ban Wang Yai (2), Thailand van aahwb - WaarBenJij.nu

van Düsseldorf via Dubai naar Bangkok

Blijf op de hoogte en volg aahwb

07 Juli 2013 | Thailand, Ban Wang Yai (2)

Zondag 7 juli: We zijn gister om 4 uur van huis vertrokken met de auto naar Düsseldorf. Vanaf daar hebben hadden we vlucht van 6 uur naar Dubai. In het vliegtuig hebben we ons zeker niet verveeld, we konden film's kijken waar vooral Anne veel plezier aan had. Ik ( Bouke ) Hidde en Wytse konden ons vermaken door de game's samen te spelen.
Op Dubai aangekomen, hebben we als eerst het zwembad gezocht die we van vorig jaar nog kenden, maar toen niet hadden kunnen vinden. Anne, Hidde en ik hadden als enige een zwembroek mee, dus wij konden daar zwemmen. Anja en Wytse konden toekijken.
Na naar het nog een uur of twee gewacht te hebben konden we boarden.
Het vliegveld was zo groot dat we met een trein naar het vliegtuig moesten.

Aan boord hadden we ook nog steeds de film's en game's maar dan helaas op een veel slechtere beeld kwaliteit.
Toen we waren aangekomen op

Bangkok moesten we eerst door de douane waar er foto's van ons werden gemaakt, daarna moesten we de taxi chauffeur zoeken die ons naar het
'Prince Palace Hotel' zou brengen.

Toen we bij het hotel waren aangekomen, moesten we naar de 11de verdieping om in te checken.
We kregen een suite met 5 bedden, 3 slaapkamers, een woonkamer en een keukentje.
Genoeg ruimte voor ons 5en.

Dit hotel bestaat 3 hele hoge torens van bijna allemaal 30 verdiepingen hoog.
Wij hebben die avond op de 32e verdieping gegeten nadat we eerst 3 andere karaoke cafés hebben afgekeurd.

We moesten vroeg proberen te slapen want de volgende dag moesten we vroeg op voor het ontbijt dat om 10 uur eindigden.

• 10 Juli 2013 - 17:10

Martijn:

Hoe is het hotel bevallen? Wij zitten volgende week in hetzelfde hotel!