onderweg! - Reisverslag uit Zeisigweg, Duitsland van aahwb - WaarBenJij.nu onderweg! - Reisverslag uit Zeisigweg, Duitsland van aahwb - WaarBenJij.nu

onderweg!

Door: AAHWB

Blijf op de hoogte en volg aahwb

14 Juli 2012 | Duitsland, Zeisigweg

AAHWB zijn onderweg! Na paar maanden voorbereiden zijn we op vliegveld Düsseldorf op weg naar onze eerste bestemming: tussenstop Dubai. Hier mogen we vier uur wachten op de vlucht naar Kuala Lumpur. Niet iedereen in ons gezelschap is even enthousiast want Kroatië of Frankrijk waren immers ook heel erg leuk.... Dit is wel erg ver en onbekend. Maar toch, we gaan met z'n vijfen een voor ons onbekend avontuur tegemoet en zijn benieuwd wat het ons allemaal gaat brengen. Via dit kanaal gaan we jullie proberen op de hoogte te houden van onze belevenissen en hopen zo dat jullie met ons meegenieten. Lieve groet AAHWB

• 14 Juli 2012 - 17:27

Judith:

Wat byzonder dat jullie dit met z'n allen doen. De 5 musketiers! Het eerste stukje reis zitten er al op! En het wordt alleen maar leuker!
    Veel plezier nogmaals!

• 14 Juli 2012 - 17:42

Pmts:

Ik weet zeker dat het een schitterende reis gaat worden, ook voor de minder enthousiaste personen. Benieuwd naar jullie belevenissen, we zullen jullie blijven volgen op deze site.

• 14 Juli 2012 - 19:22

Alex:

Geweldig! En zo weinig bagage.... En waar is de pet van Wytse....?
    Geniet!
    X

• 15 Juli 2012 - 12:08

EIse Jan :

We hadden bijna naar elkaar kunnenzwaaien want ik ben gisteren teruggevlogen uit Hong Kong.
    Ik ben benieuwd te lezen waar jullie allemaal naar toe gaan, ben zelf alleen op Java en Bali geweest en vond het allemaal prachtig. We gaan zelf vrijdag naar de Dolomieten, lekker koel en rustig in de bergen.
    Veel plezier en geniet ervan!

• 18 Juli 2012 - 09:48

AenG De Jong:

Ja, het is inderdaad ver, maar ook heel bijzonders. Fijn dat we jullie zo kunnen volgen.